- Jag vill vara någons, och jag vill att någon ska vara min.

Livet leker på, mycket mest och träning ! bra combo ! Ikväll blir det nog uppsala en ute servering snack och lite drinkar ! Med ewe å någon mer ! åste hitta på något ! blir galen annars ! haha förra helgen gjorde jag av med 3000... va på hemma fest hela helgen ! Vet fan inte vad jag gjorde.. Kasnke inte så mycket pengar så.. men vet bara inte vad jag bränt dom på..

Packa väskan och bege mig snart ! haha saknar ewe ! och malin :) funderarmycket hur jag kommer överleva utan deras skratt ! men känns bra att malin sticker med. Då vågar jag mer. kasnke kommer å hälsar på henne en sväng i thai med, men mste styra till itt greencard först !



Va ut med emmah igår på en spontanare på krogen ! älsklingen ! så sjukt fin :) trost några issöden va det trevligt !! just för att emmah va med !! Träffade Pw, och erbjöd mig skjuss ! söt (: så kom hem iallfall ! hade tänkt sova i gävle eller tierp annars ! så sköönt att vakna upp i sin egen säng !



See ya !


XOXO



Stephany- lika bäst-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0