blää

idag har jag jobbar !! skiit mysigt =) alla barnen ! saknat att jobba ! sen vart det hem , tänkte dra ner på gymmet, men hade ingen lust ! blir så när jag ska få mens mår bara illa och surar där nere, men ska ner i morron !äter godis nu.. men det va inge gott ! så tog en macka ist ! ska inte äta på kvällarna men kände fört idag ! Sen åkte jag till tierp och övningskörde på körskolan ! gick ok. Tar mig framåt ! ska styra till det nu =) Gick och träffade maffsson en snabbis ! sen följde dom med mig till bussen !! Sitter här nu .. hema själv. i ett hus.. som jag inte ens vågar vara i på dagarna ! hahah ! rädda tjejjern, men ha ringe val ! ska jobba i morron !! så va ba att åka hem =) ska fan lägga mig snat ! eller fösöka ! skit trött men vet fan inte om jag kommer kunna somna ! visar sig helt enkelt !

Ska fördmoligen ut med maffe på fredag! loligt !! sen på lördag om jag inte inns fel har pontus båtrace i sin stuga ! kommer bli awsoome ! så förösker hitta lite brudar som ska med dig =)



Nu ska jag kolla på nya beck! är det egentligen smart ? mja visar sig.. Kan inte värre än att pissa på mig och det har hänt förr! HAHAHHAHA



XOXO




Stephany- Va human. Jag är en människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0