Fyrbenta

Stunder. Något jag och sabina pratat massor om.. Ni vet när man lyssnar på en låt och har tråkigt men man målar upp en bild, typ vid en strand någonstans med en kille eller en kompis- en öl och bra music man drar in luften och andas ut och vill att nuet inte ska ta slut. Alltså stunder. Jag har så många stunder jag vill uppleve igen, eller ska komma.


Va i stallet idag , min mammas kusin har 2 hästar, en liten som ska ridas in i höst och en på 15 haha =) skiiit mysig. Fan va bra jag mådde när jag va i stallet, andas in häst och tula med hästar. Pussa han på mulen och rykta.. Sen skritta lite, mer behövde jag inte.. SOlen lös och hästarna gnäggade.. De va så jävla unerbart. Allt släppte det enda som fanns va nuet.. Upp på hästryggen och det guppade försiktigt fram. Har inte ridit på 5 år.. 6 kasnke tillochmed. vågade inte rida helt själv idag, men på något sätt kände jag mig trygg där, på ett djur så skulle kunna döda mig på 3 röda. Ville fan inte hoppa av.. Kunde inte sluta pussa på han. Så ståtliga djur. Helt sjukt vackra som tusan och mysiga. Vill bara rida mer. Rida ut. i skogen skritta lite prata , upp i trav sen galopp. SKITA i allt.

Jag ska fan börja rida igen. Enda på länge som fått mig att må bra !! Sammalika med träningen! Men vill verkligen inte börja på skola! nej ush.



XOXO


Stephany- glädjerus.-

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så jätte mycket! :) De behövde jag höra för jag trivs inte alls i de men jag tycker att färgen är snygg så jag ska försöka lära mig att trivas i den helt enkelt. haha. Underbart att sitta på häst ryggen va!! :) Du får komma och rida huur mycket du vill hos mig sen. Skulle bara uppskattas om jag fick någon som ville rida dom mer. jag har inte den tiden.

2010-08-11 @ 21:27:34
URL: http://dallerpuddingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0