men duurraa

JA kollade på beck nyss :) bra film. lite inte mycket händelser men bara acceptera ! Som sagt less idag.. Är det för att jag ska få mens det vet jag OCH JAG HATART. Är det värsta jag vet. Vill bara låsa in ma..

Ska välle dra en durrvel nu, skönt att gå lägga sen ren, sen ska jag paya mamiie så hon kan cleannna mitt rum !ser helt jävla sjukt ut.. Mathilda ville inte ens vara här inne !


I helgen blir det äventyr iallafall ! me lajki.




I morron kasnke jag ska till stallet !! ÅÅHH HOPPAS ! läänktar.. Tråkiga är bara att jag fan glömt hur man rider. Kan det hända . har ju typ ridigt 2-3 gånger på 5 år ! Just nu känns det som att någon måste leda hästen hahaha ! men dom säger att det brukar komma tillbaka :) Annars blir det gymmet och kasnke simning eller cykling !!

Fick hem mina parfymer idag ! Arden och perran hilton ! like annica :) ahha köper lika parrar som henne ! luktar alltid s¨å gott ! saknar alla i gävle så att det gör ont.

'

XOXO



Stephany- på ett sätt känns det enså som att saker löser upp sig :)

Kommentarer
Postat av: annica

♥♥

2010-08-13 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0