not goood



Jag och goosroompisen :)


Saknar jamie så fan det gör ont !! helt sjukt ! lillpungen ! hade svårt att släppa honom i lördags.. Men på förmiddan va han jobbig hahah ! Han tycker det är kul att kasta grejjer på djuren !!



Idag är det ingen bra dag. Allmänt less. Mina benhinnor är det fan fel på, inflamation gämt. Kan inte träna eller gå.. Gör det så klart endå men gör äckligt jäkla ont. Saknar massa människor... Vill så mycket och är så otillfredställ, känner bara att jag vill ha någon som jag litar på, utom emmah. Just som sagt att hon får ta alla smällar.. skulle va så skönt att ha någon annan !


" Vänner är som pengar, lätt att skaffa men svårt att behålla "





XOXO



Stephany- less.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket bra citat om vänner. de stämmer, TYVÄRR!

2010-08-10 @ 20:23:50
URL: http://dallerpuddingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0