OJ.

händer så mycket heela tiden så hinner fan inte med att blogga !
Vill bara tillägga att förra helgen va skit rolig ! fick massage och mysa, va full med trevligt sällksap ! vad mer kan man begära !
Denna helg har varit skit kul med =) festat torsdag fredag lördag, och tisdag ? i torsdag började de med att jag åkte hem till tierp, dricker äl med ewe och spelar tv spel. haha blir fulla, persson kommer blir full går hem till mattias, jag ewe persson å k, festar där, går hem vid halv 5 kasnke ! skiit roligt svinade som fan =) i går va jag och maffi ut på krogen i gävle ! satans roligt. Gick fram till en kille som kommer från tierp och driiver loss. Han sitter med en tjej och jag ber emma gå fram och fråga om det va han som va med i "du är vad du äter" han är skit smal ! han ba neej.. sen går maffe och emmah fram igen, men det är välle  du som är ........ ............ , då måste det varit du ! ahha hanba sluuta maffe.. tjejjern ba : hur tjock va du då egentligen ! jag är bra rolig ja ! kommer på massa sjuka saker ;)
Idag har det varit lungt mys med bästa mathilda !!! Lagat mat pratat massor och gágit en promenix ! Kollar på en film nu ! hahah skit läskig fast det bara ska vara en thriller !!
nu blir det till att fortsätta kolla !!!
XOXO
Stephany- konstig film !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0