to day !

Idag har mammas kompis Bam från Paris varit här ! skiit mysigt ! så härlig! vi ska åka dit har vi tänkt ! problemet är bara att mamma har inga semester dagar och jag vet ju inte hur det blir med USA, men pappa ringde nyss och hade EN SKIT BRA NYYYHEET ! har har fixat ett au pair jobb till mig =) så nu har jag massa möjligheter i usa !!

I morron ska jag ringa polisen, det är någon som håller på ringer mig hela tiden, mist typ 2-3 gånger veckan.. Säger INGET .. och detta kallas faktiskt för trakkaserier, har hört mig för nu och kan ha börjat få aningar om vem det kan vara.. En tjej.. förstår bara inte vad denna person får ut av att ringa mig och inte säga något.




bvjfdn kcjnbvsldhf  FRUSTRERAD ! Kan inte sluta tänka på det, de bara gnager.. Helgens missöde ! MEN hade en förjävla rolig helg ! skiit trevligt folk =) kunde fan inte bli bättre!




Stephany- åh. Närhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0