jag är ensamaste i världen.

Jo det är sant, har absolut inget att göra, kommer ingenstans. Jo med buss men om jag vill till gävle elelr uppsala och shoppa eller något tar det fan hundra år, För det är just de jag vill ! sis är inte hemma hon är hos maddis, ingen av dom svarar, persson jobbar, evelina jobbar, tvilligarna är med släkten, åsa hade glömt mig. Skulle lätt kunna börja grina nu ! ahahah .. så jävla trååååkigt att vara själv. Speciellt när jag legat i sängen 3 dagar i sträck och absolut inte gjort något. Hade tänkt försökt hitta på något med åsa å fia, tvinga dom till stan å bjuda på lunch eftersom inte någon av do hade pengar :) heheh ! Synd bara att man inte snurrar så mycket.


Nej lär styra till det här innan jag kastar in handduken.



XOXO



Stephany- Vill verkligen inte vara här, vill verkligen känna mig älskad, vill verkligen verkligen.. ? Ha en kramjävel.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman! Du vet att jag alltid finns här. Men jag tycker att du ska släpa dig hit till gävle istället. Jag får fan ångest av att vara i söderfors haha.. Kom hit, vi tar en lunch och pratar av oss lite. Vi vet ju båda att humöret alltid är på topp efteråt ;) Och vaddå inte tänker komma hem igen?! Låter det så vet jag fan inte om jag tänker släppa iväg dig till usa, inget kommer någonsin att bli sig likt igen då... Åk dit, have a fuckin good time, så väntar världens största kram på arlanda när du kommer hem igen :)

2010-07-29 @ 14:55:32
Postat av: steffy

Jag vet !! de är det som är grejjen så jäkla svårt att ta sig till dig, därför jag ville till stan idag med så kunde vi fiiika !! DU är ju lixom den som får mig att må bra !! behöver fan dig .. vilsen i pannkakan igen !



Vi lär nog klippa navelsträngen snygging ! kollat på lägenhet och så hahah ! trivs jag! då kommer jag stanna !!



2010-07-29 @ 16:02:05
URL: http://ettpaketblabar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så många gånger jag har hatat mig själv för den där dagen, om jag hade fått chansen så hade jag kommit hållt om di och aldrig släppt taget! Varför ska man verkligen inse vilken skatt man har när den redan har försvunnit? Åh min älskade steffy, om och om igen läser jag dina sms för att försöka bara för en stund få tro att du fortfarande finns kvar med oss!! Varför just du? Varför svängde du just då? Varför cykla du just den dan? Varför såg jag inte ditt sms tidigare så hade jag följt med på cykel turen skrattat pratar så vi hade sett att bilen kom? Varför ska jag för en gång i livet se ett sms en halvtimme för sent, en minut efter de redan var för sent, när du redan låg där på backen för att leva för en sista gång. Kom tillbaka om du bara visste vad jag kunde ge upp för en sista stund berätta vad du egentligen betyder. Krama om dig som aldrig förr! Du är och förblir våran finaste ängel <3

2011-03-10 @ 21:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0