Nämen ush !

Jag har så lätt att äcklas av människor. Känner nu att det börjar komma igen, ush får kräk känslor och vill bara spy ! tänker mig personer ävern folk jag älskar och bekanta i olika situationer typ fulla, att dom pussar någon eller äter. Och får fan spyan i halsen.. Vet inte varför men haft så endast sen jag va liten.. Kommer ihäg hur jag kunnde kolla på mina vänner med avsmak över något do gjorde, har du äcklat mig omedvetet har jag skit svårt att komma över det. Ganska komiskt eftersom jag själv gör mycket över gränsera. MEN kontroll och jag går hand i hand. S¨å länge jag bestämmer är det lungt..

Hoppas jag inte träffar någon av dom jag tänker på ön i morron.. Vet inte hur jag kommer bete mig då.


XOXO


Stephany- vad är det för fel på mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0