OH good !



Kollade på en dokumentär nyss som hanlade om en 38 årig kvinna och en ung tjej som va muslim som båda ville in i porrbranchen. Så länge folk är nöjda med det gör det mig inget, UTOM att den äldre "damen" hade barn och man.. Mannen skiter välle jag i, men tänkte hon på ungen nått eller ? om min mamma skulle ägna sig åt sån verksamhet nu skulle jag utan tvekan skjuta först henne sen mig själv. USH ! Den andra undrade varför hennes föräldrar tyckte att det va olömpligt och inte bara inder acceptera hennes val ?! Ja men hjärtat muslim eller inte, ingen föräldrar önksar välle att ens dotter ska bli porrsjärna ? ingen frisk iallafall !



Hm, ja i morron ska jag träffa mitt älskade hjärta pauline, ÅH gud .. som vi har skrattat har jag fan inte gjort med någon förut tror jag ! Rhodos -o8 . Dra mig på en liten vagn ! ahah ! En vän jag vet kommer finnas vid min sida många år ! vart vi än är på jorden, vi pratar inte varje dag, ibland inte på en månad, men när vi ses är det som vanligt ! vi uppdaterar varann om det senaste lunchar/ fika, pratar och skrattar !

På kvällen bär det av mot ön med ewe och elin ! Kommer atagligen få sjukt kul ! trevligt sällksap likamed trevlig kväll !

Helt ovecentligt, men tog en proteindrink för ett tag sen, förjävla klen ! måste klaga här hemma nu .. va det nått fel på pulvret eller ? brukar ju annras va skiiit god men sakade fan inget nu.

NU blire det two and a half men !




XOXO



Stephany- länktar . dansa hela natten lång . Kramas . Kärlek? . Tankar ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0