OMG på väg till tårar hahha!

Pratade med pappa nyss, han ringer mig ca 5 gånger om dagen, för att säga att jag MÅSTE ta mitt körkort innan jag kommer, att han fixar skola, bostad och så..

Visst jag vi flytta. MEN nu fick jag veta att om jag åker dit och bestämmer mig för att stanna får jag inte åka tillbaka till sverige, man får inte lämna sverige under tiden man ansöker.. Massa olika papper.


Sen sa han något som nästan fick mig att vilja ställa in allting. Blir fan arg när jag tänker på det. Ha vill bygga hus i TEXAS, fattar ni TEXAS ??? såååå jävla tattigt. Han tyckte att jag skulle bo där jag med.. I ett stort hus vi sjön så vi kunde fiska och gå i skogen och så.. DÄR märker man att han inte känner mig.. jag bor helldre i söderfors än sätta min fot i "texsas" sitter och googlar nu.. Han tycker inte naturen är fin i califonien.

Och jag måste börja plugga och grejja.. Nästa gång han ringer lär jag styra till det där ..

1, viktigt... Jag vill bo på ett flott ställe. Köra en najs bil och till en början INTE JOBBA ELLER PLUGGA !
2, jag vill bestämma över mitt liv själv.. Jag är inte redo för att sätta mig i skolbänken igen ! har alldeles för mycket jag ska göra innan ! möjligen plugga engelska.
3, jag vill verklige inte bo i texas, ni hör ju ?? på landet .. nej då bor jag helldre i söderfors men alla bekvmligheter jag redan har.

måste ringa ambassaden som sagt med och styra till lite, fråga om visum tider för saker och om jag kan börja ansöka nu.. Men då måste jag springa på möten.. Nu fixar pappas advokat allting.


Nej

...



XOXO



Stephany- texas .. blir inte så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vadå visum, behöver du det när din pappa bor i USA? trodde du fick uppehållstillstånd automatiskt...

2010-07-30 @ 12:59:05
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: annica

men Texas verkar ju coolt ju! :D

2010-08-02 @ 13:11:58
URL: http://kujvert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0