Ön igår ! och dagen .. idag ?! ;) - tankar.

vart lyckat tycker jag ! Men för mig är det typ alltid de när jag är med ewe, hon är så jäkla rolig.. Utan att hon tänker på det. Jag va kastrullfull !! se jobbis hoppar på henne så hon ramlar sätter mig över henne och börja pussa och krama henne ! hahaha ! Fick massor av komplimanger igår !! Va jätte många som trodde att jag hade operaerat tuttare redan haha !! nej bara 7 kg er på kroppen ;) Sen va det en som tyckte att jag skulle börja träna igen så att det fanns lite snyggt att se på !! 

Härjade som vanligt ! lovely ! fick veta lite gossip med, som på ett sätt rörde mig fast absolut endå inte ! Så jäkla glad att du är ärligt lixom som man vet hur saker ligger till. Dansade inte en enda dans ! ha! går man in i öltältetkommer man lixom inte ut !1

Träffade erika och tony med ! haha bara skrek och hoppade på och kramade dom ! släppte inte heller.. som jag saknat dom !! Sen träffade jag jari med! sammalika där :)



Idag va jag fan full när jag vakande, hehe nej men känndes så ! Sov till 1 åt frulle, sen lunch ! kollade på lite two and a half men ! sen shutter island ! innan det middag !



Pappa har har skickat pengar så jag kan ta en intensiv kurs :) najsi ! körkort för mig snart da !! Han har hittat ett hus jag kan bo i, det ligger i hollywood !!!! han känner en dam som öger ett hus och hela botten våning lir min !eftersom jag inte vill bo själv lixom så kan det vara en bra lösning !

MEN FÅR SE. När jag kommer ner bestämmer jag mig om jag blir kvar eller inte.. Har ju inte träffat pappa på.. ?? 11 år ?? kasnke inte alls kommer överens.. kasnke inte alls trivs !! som mamma säger, jag får ta det för vad det är!


Har ingen att prata med det om.. Vill höra vad folk tycker, vad jag ska göra och så.. lite råd. Men känns som att dom som står mig nära inte, jag vet inte.. Jag länktar faktiskt. att få komma härifårn. Jag är ingen sverige tjej.. Komer passa mig bra att bo i hollywood köra runt i en vit merza och plugga på collage. men jag har ju band hit.. så är det ju. En trygghet. Fast en falsktrygghet. Känns som att ingen kommer komma och hälsa på för att dom kommer sakna mig utan mer för åh najs usa.. är det så ? är det därför ingen hört av sig om att jag snart sticker. eller frågar för att ingen bryr sig ? vet egentligen inte vad jag skriver .. allt känns bara så konstigt just nu..

OM JAG BLIR KVAR.
Kommer svenska inte vara itt modersmål, knäckebröd ingen självklarhet. Ingen vip på hartan .. ingen som känner igen en. VILKET JAG VILL ! men .. det kommer va konstigt en omställning.. Jag komer vara helt ensam i ett nytt land.. men nya traditioner ett annat språk och annan kultur ! OCH JAG ÄLSKR DET. Fast jag är rädd, inte för att vara borta utan för att sverige inte isåfall längre kommer vara mitt hem. Mina bästa vänner kommer inte vara det längre , dom kommer sakta glömma bort mig och jag kommer leva ett helt nytt liv.


Men som dom flesta säger, "det är bra att du får komma härifrån efter allt."
jag har ingen anledning att stanna, gud kommer sakna ewe och emma sjukt mycket just för att dom hjälper mig så mycket, emmah vetjag alltid kommer finnas, och hoppas att jag kan ha kvar E, dom andra visar sig.. Och om det visar annorlunda, så va det kul.


XOXO



Stephany- vet att det vart jätte snurrigt !



Kommentarer
Postat av: Anonym

prova dina vingar innan det är för sent. vad är det som säger att du inte kan flytta hem igen om du får världens hemlängtan? jag var ju på väg till fucking AFRIKA liksom som tyvärr inte blev av, men jag gjorde ändå ett försök liksom. ååååk :) vi finns kvar.

2010-07-29 @ 16:16:37
URL: http://kittytoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0