spa ryck !


sånna naglar vill jag ha ! bild google.se

kännde att jag behve e upp fräschning ! så hade lite spa här hemma, vaxade benen, rakade mig, målade tå naglarna och naglarna på händerna , hade ansiktsmask, hårinpackning, peelade mig, ska ha ett serum för ögonbryn och fransar med, fick det av annica ! tycker der ät skit bra =) noppat ögonbrynen ! ska smörja in mig snart .. ja och lite mer ..

skit skönt ! som en ny människa !! ska bädda sängen och städa rummet, sen packa lite tills i morron ! blir i tierp typ hela helgen ! fredag lördag för FEST ! wihho roligt ! kommer ett grabbgäng från örebro =) så ska bli kul ! hemma hos Elin almgren !

På måndag ska jag ringa körskolan och styra till körkortet =) Narre !



XOXO



Stephany- Älskar att lukta gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0